24 Ağustos 2009 Pazartesi

Yüz On Altıncı Yazı a.k.a. Black Market Music

Benim her yıl mutlaka iPodumun başına bir iş gelir... Ya bozulur, yanlış üretim olur, ya kaybolur ya da bu sefer olduğu gibi şarj kablosu bozulur... Ve ben de bozulduğu zaman Walkman dinlerim... İşte her Walkman zamanım geldiğinde belli eski kasetlerim çıkar ortaya... Tori Amos olsun, Alanis Morissette olsun, Backstreet Boys olsun... Bir de en çok da Placebo dinlerim hep... Black Market Music albümünü... Şimdi yine Walkman zamanım geldi, başladım Placebo dinlemeye... Ve ben her şeyin ötesinde bu albüme hastayım... Placebo çok dinleyen bir insan olmama rağmen bu albümde beni çok fena kendine çeken bir şey var... Açıklayabilen olursa bekliyorum... Üstelik bu albümde davulların tonuna bayılıyorum... Özellikle de "Commercial For Levi"da... Bu kadar...

Hiç yorum yok: