26 Eylül 2009 Cumartesi

Yüz Yirmi Yedinci Yazı a.k.a. Yazı

İnanır mısınız duygusal olarak iyileştikçe yazasım gelmiyor buraya... Galiba bir çeşit kendimi meşgul etme, duygularımı boşaltma yeriymiş blog benim için... Bir de boş kalamadığımı fark ettim... Kimseye aşık olmama gibi bir seçeneğim yokmuş gibi sanki... Ben de hayatımda ilk defa resmen her önüme gelene yavşamaya başladım... Nasıl olacak bakalım... Ayrıca burdan "Tanrının en çok lanetlediği üç şeyden biri homoseksüelliktir" diyen Türkçe Hocamızı da kınıyorum... Çok ayıp... Resmen mutluyum yahu inanılır gibi değil... Huzurlu falanım hocaya rağmen... Çok ordan burdan yazdım ama olsun... Yavşadığım bir sürü insanın içinden 1 tane farklı yerde duran bir "X" var... Siz okuyucular için en hayırlı şey onunla bir şeyler yaşamam olur... O yüzden dua edin aşık falan olayım... Hem de İstanbul'da yaşamakta olduğu için daha çok drama olur hayatımda... Bu da daha çok yazı demektir... Hadi bakalım... Saygılar delüğanlular...