20 Kasım 2009 Cuma

Yüz Otuz Beşinci Yazı a.k.a. Dergi Okuma Yasağı

Kendime Roll'un son sayısını okumayı yasakladım ben... En az 1 ay hiç okumamayı düşünüyorum... Okuduğum zaman da haftada 1 yazı falan... Yok öyle baştan sona okumak falan... Madem veda sayısıymış, bir daha çıkmayacakmış ben de yayabildiğim kadar zamana yayarım o zaman... Evet...

Bu arada annem Almanya'ya gitmişti, Hidden Fantasy alacaktı Duty Free'den... Almaya gittiğinde çocuk parfümü o falan demişler... Şişesinin üstünde de zaten çizgi karakterler falan varmış... Ben bir şey anlamadım bu işten... Benim denediğim Hidden Fantasy gayet seksi şişeli falandı...

Almanya'dan bir de The Kills - Midnight Boom geldi bana... Onu dinliyorum şimdi... Yeah!

2 yorum:

Lay_Z dedi ki...

neeğ roll öldü yani?

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

Aynen... Veda sayısıymış...