14 Aralık 2009 Pazartesi

Yüz Otuz Dokuzuncu Yazı a.k.a. Çaktırmadan Mim

Hardal mimledi beni çaktırmadan... Sordum, kimse görmemiş... Yazacak şeyler aradığım için dedim ki "çaktırmadan mimle beni"...

1 - Kullandığınız parfüm markası?
Adeta C&K Be kullanıyorum yıllardır... Bir de Elizabeth Arden - Hidden Fantasy olmaya çalışıyor ama daha olamadı...

2 - En son okuduğunuz ya da okumakta olduğunuz kitap?
Audrey Niffeneger - The Time Traveller's Wife

3 - En son izlediğiniz film?
The Spirit

4 - Okumaktan zevk aldığınız kitap türü?
Büyüklere masallar, gerçekçi romanlar, biyografi...

5 - Vazgeçemediğiniz, beğendiğiniz giyim markanız?
Pull and Bear ve Lee'nin Söke'deki Outlet'i... Aslında Fred Perry ve Karma Loop da iyiler ama pahalılar... Bir de Nike... Bir de giymiyorum ama Cheap Monday...

6 - Saç renginiz?
Kumralım ben...

7 - Göz renginiz?
Kahverengi...

H.Ö.'ye çakarım mimi...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bilahare vericem cevabını.
muk.
H.Ö.