5 Haziran 2009 Cuma

Sekseninci Yazı


Tahminlerimde başarısız oldum... Bir tanesinde en azından... Biraz geç yazıyorum bunu ama Nadal elendi... Üstelik hani ondan emindim... Safina konusunda çok emin değildim ama Nadal'dan emindim... Ve adam elendi! Üstelik de çeyrek finale falan da çıkamadan... Öte yandan Safina finalde! Leziz bir maç olacak gibi...

Bu arada yarından itibaren tam 4 gün boyunca tüm ev benim! Artık ne yaparım bilmiyorum... Yolda bir parti var sanırım... Emin de olamadım gerçi, bazı ÖSS insanları gelmeden o parti parti olmaz çünkü... Göreceğiz artık...

Annem de "sigara içme odalarda" diyor... Sen bence dua et de ev yerinde olsun... Parti olursa görürsün sen sigara içmeyi falan... Yazının en başındaki fotoda olduğu gibi içilirse(ki Smirnoff Northlar falan yok bu fotoda) o zaman evin halini siz düşünün artık...

Bu arada The Wrestler'ı izledim dün, çok kötüydü bence... Başı da adeta bir Gus Van Sant filmiymişcesine ense içersindeydi... Başında devamlı ense izledik... Marisa Tomei iyiydi ama... Seviyorum zaten o kadını... Mickey Rourke için de "çok iyi" diyip durdular ama bana kalırsa botokslu gibi oynamıştı, mimik falan yoktu... Filmin genel hali de çok "klişe" ve sıkıcıydı bence... Hiç sevmem zaten öyle yok bokstu güreşti falan... Sıkıldım... Bu kadar... Saygılar...

P.S: Svetlana Kuznetsova, you rock my world!

Hiç yorum yok: