1 Haziran 2009 Pazartesi

Yetmiş Beşinci Yazı

Ey okuyucu... Bu son yazı olabilir... Ona göre, iyi oku... Neden dersen, akşama sevgili Old Town Pub'ın doğum günü... Tüm içkiler de %50 indirimli... Yani sağ çıkamama olasılığım yüksek... Zira 10 liraya biraver, 4 liraya viski alabilitem olacak... Düşün! Off yani... Eve de dönemeyebilirim... Bilemiyoruz... Haberin olsun dedim...

O değil de dün bilgisayarımı düzenleyeyim dedim saat 15 sularında... Önce klasörlerimi falan düzenledim, sonra da tabii ki iTunes'u... Bir de bu konuda titizim ben biraz... Kriterlerim var; aynı şarkının aynı versiyonundan iki tane olmayacak, yarım şarkılar olmayacak falan... Sevgili Can'ın hard diskinden de yeni şarkılar atmıştım, ortalık çok karışıktı... Sabaha karşı 5 sularında hâlâ bitmemişti işim... Şimdi de tekrar başlamaya üşeniyorum... Kaldı öyle... İçim sıkıldı...

Bir yandan da annem 6 Haziran'da İstanbul'a gitmem için baskı yapıyor... Ben de istemiyorum, nasıl olsa 16sında falan gidiyorum, gerek yok... Off bilemedim... Tükana da gitmedim, ektim amcamı... Ne için hem de?? Bilgisayarı düzenlemek için... Peki ben ne yapıyorum?? Hiçbir şey... Böyle yani...

Coconut'ın sızlanmalarını okudunuz, haftaya aynı saatte görüşmek üzere...

----------------
Now playing: Madness - Gabriels Horn
via FoxyTunes