17 Ekim 2009 Cumartesi

Yüz Yirmi Dokuzuncu Yazı a.k.a. Mim falans

Adeta İnatcı Hardal tarafından mimlenivermişim... Okul hayatımı anlatacakmışım mesela...

İlkokul: Büyük Kolej'de okudum ilkokulu... Okuma-yazma bilerek gittiğim için beni 2. sınıftan başlatmaya çalıştılar ama girdiğim testler sonucunda sevgili psikiyatristim "dikkat dağınıklığı ve hiperaktivite var bunda, adapte olamaz" diyip izin vermemişti... Akabinde ilaç tedavisini de "zekası kapatır" diye reddetmişti... Böylece başladım 1. sınıftan ben de... Sıkılmıştım adeta da... İlk defa Britney Spears dinledim... Başka da bir atraksiyon olmadı sanırım...

Ortaokul: O da Büyük Kolej'deydi... 6. sınıfta cinsel tercihlerimin pek de herkes gibi olmadığını fark edip ilk defa S.Y. isimli kıza aşık oluverdim... Nişanlıymış şimdi... Sigaraya başladım yine 6. sınıfta... Biri çatıya çıkmaya çalışmaktan, biri de yemekhanenin dalına meyveler atmaktan olmak üzere 2 kere disipline gidiyordum az kalsın... Son anda heralde anladılar çok saçma nedenler olduğunu, gitmedim... O.K. ile çıktım 8 ay... En uzun ilişkim...

Lise: Bu defa Ankara Anadolu Lisesi'ne geçmiştim artık... 1 yıl Fransızca hazırlık okudum falan... J.S. isimli İngiliz hatunla çıkmaya başladım bir ara, o günden beri de 10dan fazla kere çıkıp çıkıp ayrılıyoruz... Yanındayken seviyorum, değilken benim için adeta bir boşluk... Hazırlıkta E.A.'dan hoşlandım çok... 9. sınıfta C.D.'ye aşık olup 3 yıl boyunca peşinden koştum... Çok boş gibi değildi ama "millet ne düşünür" gibi bir takıntısı vardı sanırım... Adeta sevgilim gibiydi ama değildi... C.K. ile çıktım sonra... Can Koçak yani... Şimdi en yakın arkadaşım ve 2. ve son erkek sevgilim... İlk cinsel tercihlerimi en homofobik arkadaşım olan Onur'a söylemiştim... Deli falanmışım heralde... Bağrına bastı beni... Sonra herkese söyledim...

Üniversite: Herkese açık olarak başladım Bilkent'e... Psikoloji'yi kazanmıştım... İlk başta E.P.'den hoşlandım, sonra başkasına aşık oldum... Yakın arkadaşımdı da... Sonra geçti bu yaz... 1 yılın ardından... Geçen sene "Kod Adı Laura" olan bir exchange'e çok hasta oldum ama cesaret edip de tanışamadım... J.S. ile aralıklı olarak çıkmaya devam ettim... 2 yıl geçemedim ya da geçmedim derslerimi, yazın atıldım okuldan... Af sınavlarına girip tekrar başladım... 2. sınıf olarak görünmeme rağmen adeta sadece 1. sınıf derslerini alıyorum ve okulda 3. senem... Aynı dersi aldığım, keşke daha önce tanışsaydım dediğim biriyle okuldan mezun olup Ankara'dan taşındıktan sonra tanıştım... Hiç hoş olmadı... C.D. geldi okula, aynı bölüme, sinir oldum... Bombadan kaçtım falan geçen sene... Böyle...

H.Ö. ve A.O.C. alsın mimi...

Hiç yorum yok: