6 Ekim 2009 Salı

Yüz Yirmi Dokuzuncu Yazı a.k.a. Galang


Öncelikle bu sayfayı açıp yeni yazı var diye, sadece başlık görmüş olanlardan özür diliyorum... Tamamen salaklığımdan kaynaklanıyor... Klavyedeki hangi tuşa basmış olarak bunu gerçekleştirdiğimdense hiçbir fikrim yok... Kusuruma bakmayınız... Şimdi "düzenlemek" suretiyle yazıyorum yazımı...

Okuldan yazdığım için de Foxytunes yok... Ben sizin için Foxytunes taklidi yapacağım...

Geçenlerde Neil Gaiman'ın Stardust'ını bitirdim(Pazar akşamı), bugün de aynı kitaptan uyarlama olan "Stardust" filminin ilk yarısını izledim ve belirtmek isterim ki bütün güzel insanlara(bkz: Claire Danes) rağmen beğenemedim...?? Gerçi kendime bile bile tüm kitap uyarlamalarında yapıyorum bunu sanıyorum, kitap ve özellikle çizgiroman uyarlamalarının filmlerini beğenemiyorum... Buna rağmen her zaman uyarlamaların ilk önce kitaplarını okuyorum... Böyle bir insanım ben, evet...

Çok tatlı bir şekilde tüm derslerime giriyorum falan, hayatım hiç bu kadar düzenli olmamıştı... Üstelik bu dönem için biri yılbaşı olmak üzere kendime sadece 3(yazıyla üç) gün o geceyi hatırlamama hakkı veriyorum ve yapacağım bunu... Hem de henüz harcamadım bu haklarımdan hiçbirini...

Böyle bir grup dünyaya var olduğunu duyurduğundan beri çılgıncasına The Dead Weather dinlemekteyim... Zaten blogun adından da anlaşılıyordur ama olsun söylemek istedim... İnanılmazlar çünkü...

3(yazıyla üç) gün sonra ülkemizde sinemalara (500) Days Of Summer geliyor adeta... Ve ben bir daha, bu sefer sinemada, izlemeye gidiyorum... Üstelik sanırım 193489231276395237593 kere falan... İnanılmaz bir film...


P.S:
Galang means "go on" in Patois which is Jamaican


-----------
Foxytunes der ki; The Kills - Tape

Hiç yorum yok: