12 Temmuz 2009 Pazar

Doksan Beşinci Yazı

Bayadır yazmıyorum farkındayım ama bunun tek nedeni yazlıkta olmamdır... Sabah 7'de kalkıp 4 km falan yürüyüp denize girip sonra eve girip öğle uykumu uyuyup sonra da ders çalışıp yemek yiyip kağıt oynayıp film izliyorum çünkü çoook uzun zamandır... Ufak tefek olaylar dışında pek de anlatacak, yazacak bir şey çıkmıyor haliyle... Ufak tefek olaylar derken aslında bir tanesini ucuz atlattık tabii... Ufak tefek sonuçlanmaya da bilirdi...

Dün akşama doğru Selçuk semalarından sevgili sitemize doğru yola çıkacaktık... Arabaya biniyorduk hepimiz... Oturduk falan, kapıları kapatıyoruz... Ben de elimi kenara koyduydum ki doğrulayım diye... Sonra teyzem ön taraftan bam diye kapıyı elimin üstüne kapatmasın mı?? Yaa... Fark da etmedi önce... Önde o çünkü... E kapı da kapandı yani tamamen... Ben "aaa" dedim... Annem de görünce "aaa" dedi... Teyzem de bize bakıp "aaa" dedi ama hâlâ farkında değil olayın... Benim el de hâlâ orda kapının altında... Sonra fark edip açtı falan... Arabadaki herkes birbirine bağırmaya başladı... Sonra sakinleştik... Şimdi turp gibi kerata... Ama eli kopanlar falan oluyormuş kilide gelirse... Ucuz atlattık vallahi...

Bu işte o ufak tefek olaylardan biriydi sevgili okuyucum... Bu arada dismiss olmamla ilgili gelişmeleri de hepinizle paylaşmak isterim; efenim gittim okulla konuştum... Aftan yararlanıyorum... Eylülde 3 tane sınava gireceğim(Math106, Research Methods In Psychology, ENG101) ve bunlardan aldığım notlar sene sonu notum olacak... Sonra ortalamamı 1.20'nin üstüne çıkarırsam oley olacak kaldığım yerden devam edeceğim... O yüzden ders çalışıyorum... 18'inde Ankara'ya döndüğümde de matematik dersim olacak... Hoca falan bulduk...

Bu arada sevgili Deniz Hanım'ı ÖSS sonuçlarından dolayı tebrik ediyoruz, onu da belirteyim... Dilan, Efe, Furkan ve Aysu'yu da tebrik ediyoruz ama onlar okumuyor burayı... Bir de Görkem Bey'i de tebrik etmek isteriz ama açmıyorlar telefonlarını, öğrenemedik daha sonuçlarını...

Bu arada denizi gören ve sahilde dolanmaya başlayan bir insan olan ben, aniden bol bol ska ve Beirut dinlemeye başladım... Zaten yaz dedin mi Beirut ve Sonic Youth dinlemek demek benim için... Kışın da hep Uffie dinliyorum mesela... Öyle çılgınım...

Bir de burdan 2 saat 50 dakikaılık bir film çekip beni hasta eden içimi baya Scorsese bey' de sevgilerimi yolluyorum... Bitmedi bir türlü lanet film... Ayrıca artık Ankara'ya gidip Cemille buluşmanın vaktidir bence... Bence yani... Bu kadar... Saygılar...

----------------
Now playing: The Kooks - Down To The Market
via FoxyTunes

1 yorum:

inatçı hardal dedi ki...

eylülde geç şu sınavları da çılgın atalım.