27 Temmuz 2009 Pazartesi

Yüz Üçüncü Yazı a.k.a. Bu Blogun En Dandik Yazısı

Bugün odamı topladım... Ama topladım derken içini dışını her şeyini yani... Çöp çıktı bolca... Bu çöplerin arasında da bir kavanoz tütün vardı... Kavanozun kapağını açmak gibi bir hataya düştüm... Tütün küflenmiş... Zaten farkındaydım da tütünü bi poşete boşaltıp kavanozu da yıkamak suretiyle yeni tütünlerin kullanımına açacaktım... Tütünü poşete boşaltmaya çalışırken fark ettim ki nefes alamıyorum... Gerçekten nefes alamadım... Uzun süre öksürüp kavanozu da poşete koydum ama o koku odamdan tüm sıktığım parfümlere ve yaktığım tütsülere rağmen birkaç saat gitmedi... Birkaç saat ne yaa?? Alt tarafı 2 TL'lik tütünsün sen haddini bil! Giremedim odama... Üstelik öleceğime falan inandım o tütünü boşaltırken nefesim kesildiğinde... Çok korkunçtu... Sonra topladım odamı ama bitirdim... Koku da çıktı... Sonra böyle bir ortam kurup kendime, öyle takılmaya başladım... Böylesi de aşağıda... Ortamım yani... Bence herkes çok kıskandı şu anda...



----------------
Now playing: Sonic Youth - Kool Thing
via FoxyTunes

3 yorum:

Lay_Z dedi ki...

o sandelyeyi özledim

Lay_Z dedi ki...

sandalye değil sandelye değişik bişey o

Beceriksiz Bukalemun dedi ki...

mumlar güzel de tütsü öeh hiç sevmem lan.öldürür baş ağrısı yapar.