22 Temmuz 2009 Çarşamba

Yüzüncü Yazı a.k.a. Hidden Fantasy



Başlık Hidden Fantasy olup, fotografta da Britney olunca sanmayın onunla ilgili gizli fantazilerimi yazacağım... Hayır efendim, Hidden Fantasy Britney Hatun'un çıkardığı en son parfüm...


Bugün Zeynep'in tatil alışverişini yapmaya gittik... O sırada abuk subuk parfüm falan denemeye başladık... Parfümleri de markalarına göre ayırmışlar işte o sütun o markaya ait falan... Bir sütun da Britney parfümlerine ayrılmıştı... Ben mutlu oldum tabi hemen, gittim hepsini farklı yerlerime sıktım... Ve şunu öğrendim... En kötüsü ama en koku yayanı Believe(Foto için de Acces Hollywood'a saygılar... Fotoyu koyduktan sonra o yazıyı fark ettim, değiştirmeye çok üşendim)... Baya kötüydü bence... Gerçi Zeynep beğendi... Çok ağır ve fazla yoğundu kokusu...


Curious öbür yandan, daha taze falan bir kokuya sahip, beğendim onu da... Yalnız ilk parfüm olmasına rağmen ikinciden daha iyi... Orda bir sıçmışlar... Adam gibi kokuyor, 5 metre öteden de alınmıyor kokusu... Güzel... Böyle koklayınca çiçekler böcekler gibi kokuyor...


Ama öte yandan(Orçun'a selamlar) Hidden Fantasy tam olmuş... Yolda eve gelene kadar kokladım falan... Alabilirim bu parfümü gerçekten... Ki ben böyle parfümler sevmem, kullanmam yani... Sonuçta parfüm kullanmaya başladığın günden beri C&K Be gibi bir parfüm kullanmaktayım... Ama Hidden Fantasy baya iyiymiş... Üstelik bence reklamları da(koymuş olduğum fotolar) bence Hidden Fantasy>Curious>Believe sıralamasıyla gidiyor... Büyüktür tabi o işaretler...

100. yazımda neden parfüm kritiği yaptım bilmiyorum, ilgili olduğum bir konu bile değil... Ama olsun Britney ile ilgili sayılır... Böyle bir yazı oldu bu da... 200. yazımda da Candie's koleksiyonunun kritiği ile karşınızda olabilirim, bilemezsiniz... Saygılarımla...

4 yorum:

Lasombra dedi ki...

calvin klein be'nin kokusuna ölürüm biterim aşık olurum.

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

Ben de kuzenim kullanırken hasta olup öyle kullanmaya başlamıştım...

Lay_Z dedi ki...

o sosisler çok iğrenç görünüyor lan.

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

Yoo gayet de güzel görünüyorlar... Acıkıyorum hep...