15 Nisan 2009 Çarşamba

Dokuzuncu Yazı

Öncelikle belirtmek isterim ki 9. kez aynı insanla çıkıyorum... Hayatımın en bencilce ilişkisi bu... Ama vicdan azabı çekmiyorum çünkü o da beni aldatmıştı zamanında... Kendilerini artık pek sevmiyorum o şekilde, burdan itiraf ediyorum! Kendileri Türkçe bilmiyor nasıl olsa, okuyamaz... Benim için şu anda başka birini unutmam için araç... Üstelik "severim belki tekrardan" şeklinde de değil bu "çıkma"... Son derece "ondan sıkılana kadar kafamı dağıtsın" çıkması... Dağıtıyor mu bilemem ama ömrü oldukça kısa bu ilişkinin...

Yarın sunumum olduğu gerçeğiyle karşı karşıya kaldım bugün... Sunumu yazmaya 8 gibi başladım... Yaklaşık 5 dakika falan yazıp "Whose Line Is It Anyway?" izlemeye başladım... Saat 10 gibi sunum aksesuarımı almak üzere Deniz Hanım'ın evine gittiğimdeyse saha sunumum 20'de 1'i bitmişti... Üstelik daha konuşma metnimi de yazmamıştım... 11.15'te eve geldim(tabii bunların hepsi PM) ve başlamaya karar verdim... Sonra 11.30 gibi bir daha bölünüp abuk subuk anketimsi şeyler yapmaya başladım ve 00.15'te tekrar başladığımda tabiri caizse daha bir bok yoktu ortada... Şimdi saat 02.54 ve ben hâlâ konuşma metnimi yazmadım... Onun yerine burda konuşup duruyorum... Çok uykum geldi... Sunum kısmını bitirdim sonunda en azından...

Kendimi şu şekilde avutuyorum devamlı... Yarın bu saatlerde İstanbul'da "E!" izleyerek mayışıyor olacağım... Üstelik essayimi teslim etmiş, sunumumu yapmış olacağım... Ertesi günkü Ska Circus için enerji topluyor olacağım... Ey Yüce Rabbim, eğer var olan bir varlıksan lütfen yarını bilinçsiz bir şekide geçirmemi sağla... Ayrıca onunla görüşmemi de engelle... Sunumdan önce gereksiz bir heyecana daha ihtiyacım yok...

"Whose Line Is It Anyway?" de çok süper bir program, herkes izlesin... Saygılar...

----------------
Now playing: Britney Spears - Mannequin
via FoxyTunes

----------------
Now playing: Britney Spears - Unusual You
via FoxyTunes

Hiç yorum yok: