24 Nisan 2009 Cuma

Yirmi Sekizinci Yazı

Dün, bugünkü tatilden faydalanarak rakı içelim dedik insanlarla... Görkem, Deniz, Can ve Furkan dörtlüsüyle başlayıp Başak'ın da eklenmesiyle bir beşli olarak bitirdik geceyi... Bütün gece çok tatlı bir şekilde muhabbet ederek geçti... Tabi ara sıra ölüm ve orospuluk/kaşarlık üzerine tartışmamızı, benim sürekli Britney esprileri yapıp insanları baymamı ve geceyi tuvalette kusarak tamamlamamı saymazsanız... Ama pişman değilim, yine olsa yine yaparım... Ayrıca çok tatlı rakı ortamına uygun "i have never" bile oynamış bulunmaktayız... Şunu anladım; ben seviyorum bu insanları ve onlarla rakı içmeyi... Hiçbir atraksiyon olmadan saatlerce aynı masada oturup muhabbet edebilmeyi... Aslında daha çok sürekli aynı insanlarla görüşüp yine de her seferinde konuşacak bir şeyler bulabilmeyi... Sonra sabah kalktığımda yine onlarla kahvaltı hazırlamayı, yapmayı... Tekrar akşama kadar bir şeylerle uğraşmayı... Çok emin konuşmak istemiyorum ama dün gece bu evde olan tüm insanlarla hayatımı geçirebilirim... Annem ve babam dahil... Sıkılacağımı sanmıyorum hiçbirinden... Hergün yine aynı aptal muhabbetleri yapabilirim hepsiyle... Bunu söyleyecektim... Huzurluyum ben bugün... Ve keyifli... Saygılar...

----------------
Now playing: Jenny Owen Youngs - Lightning Rod
via FoxyTunes

7 yorum:

Lay_Z dedi ki...

kendini niye adamdan saymıyosun lan

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

Benim orda olduğum zaten anlaşılmıştır dye düşündüm..

Lay_Z dedi ki...

beş değil altı ama yinede

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

Hayır salak ben olmayınca 5...

Lay_Z dedi ki...

ama geceyi beşli değil altılı olarak bitirdik yinede

Lay_Z dedi ki...

çöp kutusu işareti tshirte benziyo

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

Seni döverim... Ayrıca evet benziyor...