22 Nisan 2009 Çarşamba

Yirmi Yedinci Yazi

Okuldan yaziyorum bu yaziyi, o yuzden turkce karakterler yok ne yazik ki... Blogger bana bu blogda 28 yazi oldugunu soyluyor ama ben yirmi yedinciyi yaziyorum... Anlamadim bu durumu... Ankayan varsa anlatin bana da...

Neyse efenim sonunda Punk Culture sunumumu bitirdim... Mutlu mutlu Calculus sinifima gidiyordum ki anam! Ders yok... Kimse yok falan sinifta... Aglayacaktim... 2 hafta kacinci ayni seyi yapisim bu?? Yani servisi kacirmasam cok da umrumda olmaz da...

Sunu yazmak istiyorum, ben ne zaman Britney Spears belgeseli falan izlesem agliyorum... Neden yaa?? Tamam kadini cok seviyorum (hatta galiba alenen asik oldum) ama bu kadar da olmamali sanki... Sonucta bunu toparlayabilecegimi sandim ama Kevin Federline`a cok pis uyuzum... Onu soyleyecektim... Doverim gerekirse... Resmen kullandi kadini album yapabilmek, unlu olabilmek icin... Ama Britney kullerinden daha saglam dogdu iyi oldu... Evet oyle... Iste size en sevdigim Britney fotolari... Cok sikildim... Tabi nokasiz olarak...





Bu siradaki 2 fotonun oldugu seri baya leziz...





Siradaki fotoda da cok tatli "curve" var...



Bu da sexuel tension fotosu... Ama bir daha opmezmis hicbir hatunu...



Iyice aklimi yitirdim galba Britney'nin yuzunden... Pek acaip...

Hiç yorum yok: