26 Nisan 2009 Pazar

Otuzuncu Yazı

Biliyorum, şu anda aslında essay yazıyor olmam gerekiyordu ama yazacak bir şey bulamıyorum essaye... Yani daha neyi savunacağıma bile karar verememişken ne kadar yazabilirim ki?? Onun yerine The Kills dinleyip buraya yazmak daha çekici geldi...

Son yazımdan beri tek değişiklik devamlı sakız çiğniyor olmam sanırım... O kadar çok sakız çiğneyen insan videosu izleyince sakız çiğneyesi geliyormuş insanın... Üstelik bu sakız denen şey sık sık çiğneyince bağımlılık yapıyor olmasın...?? Çünkü sanki bırakamıyorum gibi...

Dün gece tartışma ortamı yarattık biraz, birkaç bir şey yazmak istediğimi fark ettim... Bence bir oyuncunun kariyerini iyi yönetmesi çok zor bir şey... Karşısına çıkan her rolü iyi değerlendirebilmeli... Yoksa her şey Seinfeld Laneti'ne dönüşebilir... Bir oyuncu önceden hiç bilinmiyorsa, çok beklenen ve çok ilgi görmesi beklenen bir oyunda yer almadan önce iki kere düşünmelidir... Sonrasında o rolün lanetinin altında kalmamak için... Çok saçma bir giriş oldu farkındayım ama bunu açıklamam gerektiğini hissediyorum bir şekilde... İleride ne kadar iyi rollerde oynarsa oynasın bir insan için "Aha bu Seinfeld'deki adam, Harry Potter'ın yeni filmi çıkmış" falan deniyorsa o adam sıçmak üzeredir... Sen o rolden başkasına geçemeyeceksin demektir... Hayatın boyunca o rolde görecekler seni...

Ya da şu şekilde de düşünülebilir sanıyorum... Disney Channel güzel bir örnek demek istediğime... Sen eğer Disney Channel'da bir dizide veya filmde rol aldıysan sen artık bir Disney Channel oyuncusundan daha fazlası olamazsın, kusura bakma... Tabi o noktada "deli gibi param olacak yaşasın heyo" ve "şimdi param olmayacak ama belki ilerde sağlam bir kariyerim olabilir" ikilemi çıkıyor ortaya... Garantisi de yok ilerisinin... Belki de haklılar bilemiyorum...

Sonuç olarak şunu demek istiyorum; "Disney Channel'da oynayacaksın sağlam bir kariyere 'güle güle' diyeceksin"... Ya da "Sağlam bir oyunculuk teklifi aldıysan sonrak seçimlerini ondan daha iyi projelerden yana kullanacaksın"... Ya da "Seçtiğin filmi iyi düşün, kariyerinin sonu olabilir" falan... Evet...

Bir de Christina Aguilera durumu var... Bence o kadın çok zeki bir kadın... Hani kariyerinin başında herkes ondan ne istiyorsa onu yaptı ya... O yüzden şimdi kimse istemese de o kendi istediğimi müziği yapabiliyor bence... Herkes böyle yapsın demiyorum ama onun yaptığı şey zekiceydi bence...

Dün çok acaip bir yazı bulduk bu arada Old Town'ın panosunda... "Tüylü Tesbih was awesome: Zeynep, Deniz, Can, Furkan, Ekin, Görkem, Yasemin, Mert, Oluş, Melda" yazıyordu, 10 Nisan tarihiyle... Ben o tarihte film gecesine kalmış ve ertesi gün de hasta olmuştum, orada olmama imkan yok... Deniz ve Can da orada değillermiş... E kim yazdı bunu?? Ayrıca Melda... Wtf?! Oluş da Ankara'da değildi o sırada... Neler oluyor?!

Son olarak şunu sormak istiyorum, bununla ilgili essay yazmam lazım bu akşam; sizce gençler politikayla ilgileniyor mu?? Ve neden??

Saygılar...

----------------
Now playing: The Kills - Sour Cherry
via FoxyTunes

----------------
Now playing: The Kills - Cat Claw
via FoxyTunes

Hiç yorum yok: