23 Mayıs 2009 Cumartesi

Altmışıncı Yazı


Altmış yazmak komikmiş be... Neyse efenim, tükanda böyle arka taarafta ecnebice çizgi romanlar var ama devamı olmayan bir şekilde... Böyle 75. sayı, 546. sayı vr 744. sayı mesela... O yüzden pek bakmıyordum oralara... Oysa ki yeni bir şeyler keşfetmek istiyordum... Geçen gün "Machine Teen diye bir şey buldum... Toplamda 5 sayıymış ve 1. ve 2. sayı da vardı orda... Tükan sahibinin yeğeni olarakdan oturup oracıkta okudum o 2 sayıyı... Ve sevdim... Diğer 3 sayıyı da ya internetten okurum ya da internetten alırım diyordum ama okusam daha tatlı olur diyordum... Marvel sağ olsun, sitesinde okuma atraksiyonu yapmış ama sadece kapak ve takiben olan 2-3 sayfa... "Wtf?!" demekten kendimi alamadım... Neyse diyeceğim odur ki; bulursanız okuyun, güzel... Bana da diyin "aha da burdan okudum" diye... Ben de okuyayım... Hep beraber mutlu olalım... Evet...

----------------
Now playing: Rancid - Nihilism
via FoxyTunes

Hiç yorum yok: