31 Mayıs 2009 Pazar

Yetmiş Birinci Yazı


Ben eskiden çok tenis izlerdim gençler... Özellikle bayanları... Bana kalırsa erkeklere göre daha az belli oluyor kimin kazanacağı, daha bir heyecanlı... Yalnız uzun zamandır şampiyon belliydi... Geçen seneye kadar çok uzun bir süre maçlar belli olmasa da hani en son şampiyoun Justine Henin olurdu... Ben de çok yıllar önce bu hatunun bir maçını izlemiş, hasta olmuştum... O zamandan beri "Justine Henin benim favorim" cümlesini çok fazla kullanırım... Gelin görün ki bizim Henin(ben onu ilk izlediğimde Henin-Hardenne idi... Sonra boşandı)geçen sene 25 yaşındayken emekliye ayrılıverdi(bu yazıya başlarken Rezai-Safina maçını izliyordum Safina alır demek için başladım yazıya ama maç bitti Safina tabii ki aldı)... Ve ben geçen seneki ilk birkaç turnuva hariç hiç izlememeye başladım... Çünkü Henin yoktu! Sonraki favorilerim sırasıyla Ana Ivaonic, Dinara Safina, Serena Williams, Jelena Jankovic ve sonra tekrar Dinara Safina oldu... Ama yeterince zevk alamadım yine de... Ben bu yazıyı bağlayamıyorum... Sonuçta Roland Garros 2009 Kupası bayanlarda favorim Safina'nın, erkeklerde de favorim Nadal'ın olur... Kadınlar için konuşamam ama erkeklerde final maçı Nadal ve Federer arasında oynanır... Bir sürpriz olacağını sanmıyorum... Kadınlarda aslında Ivanovic finale çıkar diyecektim ama sıradaki maçında galip gelen taraf Safina ile oynayacakmış... Ivanovic muhtemelen çeyrek finalde gidecek... Böyle işte... Saygılar... Nadal çok büyük oldu ama idare edin...

Hiç yorum yok: