12 Mayıs 2009 Salı

Kırk Beşinci Yazı

Buradan yazımı okuyan tüm arkadaşlarıma sesleniyorum; son lokmalarımı istemeyin! Ben o son lokmaları özenle sona bırakıyorum... En son ağzım(dilim?!) bayram etsin diye... Mesela yediğim yemeğin içinde "hede" var tamam mı?? O hedeyi sevmiyorum ben... Hep hedeyi yiyorum yiyorum, sona hedesiz lokma bırakıyorum tamam mı?? Sonra gelip benden o son lomkayı istersen bütün o yediğim hedelerin hesabını nasıl vereceksin bre zübük?!

Neden mi böyle damardan girdim ben bu yazıya?? Cevap veriyorum; bilmiyorum... Ben aslında buraya izlediğim filmleri ve Mayfest kritiklerini yazmaya oturdum ama nedense bir anda sinirlendim... Üstelik hani bugün benzer bir olay yaşadığımdan falan da değil... Öyle... Aklıma geldi bir anda...

Mayfest diyorduk... Meayfest güzeldi aslında... Aslında diyorum çünkü ikinci gün(cuma) bir onu görmenin ve sarhoşluğun birleşimiyle bir ağlamalar falan oldu... Ama olsun iyiydi yine... Canla alanın ortasında, müzik kesildikten sonra "senin çükün var, benim çüküm yok" diye kavga falan ettik, yere yol paramızı attı... Komikti... Amma ve lakin birinci ve üçüncü günler lezizdi... Birinci gün sarhoştum bir de üstüne, baya tatlı oldu... Deve güreşi falan bile yaptık... Free Hugs da yaptık... Sarıldık yine millete... Bak...



O benim işte evet... O günün devamında da içip içip deve güreşi, altta kalanın canı çıksın gibi oyuncuklar oynadık... Nedenini bilmiyorum, sarhoştuk... Neyse efenim sonra ikinci gün ben ağladım mağladım, vodakmızı aldılar zaten... Günün ortalarında falan okul kimliğimi kaybettim ben... Öyle bir gündü o... Son gün de sarhoş olamadım ama çok eğlendim... Dans mans ettik işte... Sonra ben Laura Marling'e benzeyen hatunu gördüm yine... Nüfus cüzdanımı kaybettim falan... Gece 00.15 servisiyle gidelim dedik, muhabbet ettik dolandık okulda... Sonra meğer öyle bir servis yokmuş, onu öğrendik... Hemen şöförümü aradım, geldi aldı bizi... Ay le ye baba! bir de koskoca şenlikte tüm son dönem tutan sanatçılarının 2-3 şarkısını çaldılar ama 1 tane Britney Spears çaldılar, ayıpladım...

Üç günün ortak yönleri de şunlardı; plastik bardaklar, 4-5 kere yenen yemekler, kanda dolaşan bol miktarda alkol, müzik...

Bugün de derslerimin çoğu bitti, hava da güzel falan diye kendimizi dışarı attık Denizle... Bira sergisine falan gitmeye çalıştık, bitmiş... Sonra Denizlere gittik, ben uyudum... Zaten Denizlerin evi bana "uyuuu uyuuu" diyor hep... Ev gibi... Yani evim gibi... Sonra da film izledik... Bir sürü film aldım Deniz'den... Önümüzdeki üç gün okulum da yok, manyak gibi film izlemeyi planlıyorum... Bir de çilek manyağı oldum ben, devamlı çilek yiyorum... Çilek alınınca 2 günden fazla durmuyor evde... Öyle, delirdim ben... Evet bitti bu yazı... Saygılar...

3 yorum:

Lay_Z dedi ki...

bizim ev bi bana uyuu uyuu demiyor zaten

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

O da bizim evin işidir belki...??

Lay_Z dedi ki...

sizin ev okul çıkışı geldiğimde uyu uyu derdi eskiden.şimdi demiyo