25 Mayıs 2009 Pazartesi

Altmış İkinci Yazı

Evet, konser kritikleriyle geleceğimi falan zannediyorsanız yanılıyorsunuz... Çünkü ben viski içtim cumartesi günü... Viski demek o geceyi hatırlamamak demek... Takside giderken kapıyı açıp dışarı kusacak ve bunu hatırlamayacak kadar sarhoş olmak demek... Manyaklar gibi ağlayıp her şeyi itiraf etmek demek... Evet... Bütün bunları bu zübüzük yaptı işte;

İfşa ediyorum! Suçlusu odur! Neyse yani sonuç olarak cumartesiyle ilgili anlatılacak pek bir şey yok...

Ama pazarla ilgili var... Bir akşamdan kalma olan ben, pazar günü midem bulandığı için yalnızca akşam yemeği yiyebildim(havuçlar hariç)... Ancak yaklaşık 12.00'da başlayıp 22 küsurda sona eren bir Britney Spears maratonu vardı ki öf yani... Sonra da şansıma Nr.1'da konserini verdiler... Bu gece artık ne fantaziler gelir bilmiyorum...

Şu fotoğrafını da çok sevdim... Bir bu ifadesini bir de o spastik kahkahasını çok seviyorum... Canım yaa yerim...



Bu da spastik gülüş:



Yarın da sabah 8 servisiyle kitaplarımı, çizimlerimi falan alıp durakta kod adı Laura'yı beklemeyi planlıyorum... Artık konuşmak için başka şansım kalmadı... Son günler... Haberlerini iletirim... Saygılar...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

spastik gülüş:D çok güldüm ya..doğru tanımlamışsın.

dipnot: viski candır kandır.