12 Mayıs 2009 Salı

Kırk Sekizinci Yazı

Bu aralar "keşke kendi hayatımı yaşasaydım" düşüncesine çok kaptırdım kendimi... Şimdi düşününce bu yazıyı okuyor olsaydım muhtemelen "yaşamıyor musun ki kendi hayatını?? kimin hayatı ki bu??" derdim... Sen de diyorsundur belki... Belki de demiyorsundur... Diyorsan oku devamını...

Hayır, yaşamıyorum... Annemlerin hayatını yaşıyorum... Senin hayatını yaşıyorum... Bugüne kadar aşık olduğum herkesin hayatını yaşıyorum... Bugüne kadar arkadaşım olmuş herkesin... Ya da hiç tanımadığım herkesin... Obama'nın mesela... Tayyip'in... Dünya üzerinde var olan ve artık var olmayan herkesin... Lidyalıların... Hz. Muhammed'in... Osman Bey'in... Kendim hariç herkesin...

Kendi hayatımı yaşıyor olsaydım böyle olmazdı çünkü... Kendi hayatımı yaşıyor olsaydım hiç okumamıştım... Okumazdımdan kastım tabii ki kitap okumamıştm değil... Eğitim almazdım... Dünya üzerinde var olan uyuşturucuların çoğunu denemiştim şimdiye... Bana bir şekilde çekici gelen tüm kadınlarla sevişmiştim... Sevişmeye de devam ediyordum... Çekici olma nedenleri güzellikleri, yetenekleri, zekaları, tavırları ya da sadece sigara içmeleri olabilir... Ama onlarla yine de sevişmiştim... Yalnız önemli bir nokta; yatmıştım değil, sevişmiştim... Hiçbirine aşık olmamıştım, hiç kimseye aşık olmamıştım... Bulabildiğim tüm müzikleri dinlemiş, tüm filmleri izlemiştim... Devamlı geziyordum... Sürekli... Bugüne kadar beni etkilemiş olan herkesle ilgili bir şarkı yazmıştım... Muhtemelen sonuncu şarkıyı da az önce Ryan Gosling'e ithaf etmiştim...

Şu anda bu yazıyı yazmak yerine bir gemide, muhtemelen Sri Lanka'ya gidiyor, kokainimle eğleniyor, bugüne kadar hiç dinlememiş olduğum bir Soul şarkısını dinliyor ve Sofia Coppola ile sevişiyor olurdum... Sri Lanka olmasının nedeni de çok istiyor olmam falan değil, sadece ilk sırada olmaması açısından...

Hayatımın sonunda da muhtemelen Yunanistan'da, sahilde, hayatım boyunca aşık olduğum tek insanla Ouzo içerek evliliğimizi kutluyor olurdum... Hayatımızın geri kalanının planları yapıyor olurduk... Ama hayatımın sonu olacağı için hiç gerçekleşmeyecek planları...

O insan kim olurdu bilmiyorum... Belki Britney olurdu, belki o olurdu, belki sen olurdun, belki de bugüne kadar hiç tanımadığım biri olurdu... Bilmiyorum...

Bütün bunları neden yazdım?? Çünkü ben artık bunları istiyorum... Şu andaki hiçbir şey yeterli gelmiyor bana... Yukarıda yazdıklarımdan hiçbirini yapamıyorum çünkü... Hiçbirini! O yüzden yeterli değil hayatım bana... Saygılar...



P.S: Evet çirkin bir kadın ama o filmleri kim çekse sevişirdim...

2 yorum:

Lay_Z dedi ki...

united states of lelandı izledin dimi

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

Evet...=)