23 Mayıs 2009 Cumartesi

Elli Yedinci Yazı

Televizyonumuz yok okuyucu... Dün tamire gitti, götüren adam da bize "bugün gün içinde gelecek" dedi... Tabii ki gelmedi... Sonra akşam ben eve geldiğimde(11 suları oluyor sanırım) hâlâ gelmemişti... Üstelik benim hayallerim vardı... Maç izleyecektim ben... Daha da önemlisi MTV'deki Britney Spears Weekend... Yani ben bir yıldır şu günü bekliyorum ve televizyon yok evde... Dün akşam en son anneme "size geçici televizyon getirelim sizinkini yarın sabah getirelim" demiş ama tabii ki geçici televizyon falan da yok ortada... Saat de şu anda 15.12 ama kalıcısı da yok... Çıldırmak üzereyim be okuyucu... Üstelik MTV'nin sitesinde de izlenmiyor... Hayat çok zor yani şu anda benim için...

Akşam da Dengesiz Herifler konserine gidelim diyoruz... If'teler akşam saat 9'dan itibaren... Burdan da reklamlarını yapalım... Eğer bir süre daha televizyonsuz durmam gerekirse sanırım dışarı çıkıp içeceğim... Ama yani içeceğim... Param da var çünkü, viski falan almayı planlıyorum bu akşam için... Gerçi almasam da olur sanırım, evde var... Sonuç olarak bu gece yine sarhoş bir Ekin olacak karşınızda... Okulunun bitmesini kutlamanın yanı sıra muhtemelen Laura kod adlı hatunla konuşmamamanın pişmanlığına da ağlayacağım... Yeah!

Çok dandik bir paragraf düzenim oldu bugün, farkındayım ama idare edin bence... Neyse efenim eve geldikten sonrası da keyifli olacak heralde... Zeynep Hanım bizde olacaklar... Bu sefer de sızmazsak(çünkü bizim evde olunca sızıyoruz hemen) eğleniriz onunla da... Gerçi viski içersem sızarım mutlemelen...

Bu arada 400 maddeye çıkmış olan film listemden izlemiş olduğum filmlerin sayısı da 102'den 114'e çıkmış... Bu durumdan hoşlanmamış olsam da(az izlemişim) önümde çok tatlı bir yaz tatili olduğunu göz önünde bulundurursak bence istersem 214'e çıkarırım okul başlayana kadar bu sayıyı... Gerçi diziler de var, bilemedim... Bunları niye yazıyorum size? Çünkü çok yakında kritikleriyle karşınızda olacağım... 114 film kritiği... Boru değil bence... Hazır olun...

Bu arada Watchmen'in çizgi romanının bir kısmını okudum, güzele benziyor... Kendi kendime çizgiroman uyarlamalarına gitme kararı aldığım için(Bluntman and Chronic sayılmaz-onlar Jay ve Silent Bob-) filmini izlememiştim ama izleyen insanların büyük bir kısmı beğenmemiş... Sanırım bu yaz bu kararımı da bozup bir göz atacağım ona...

Ayrıca artık "New York, I Love You" istiyorum ben... Çünkü bir yıldan fazla süredir bekliyorum bu filmi, hadi artık... Ama beklemekte haksız mıyım? Ekibe bakın;


Yönetmen Kısmısı:

Fatih Akin
Yvan Attal
Allen Hughes
Shunji Iwai
Wen Jiang
Shekhar Kapur
Joshua Marston
Mira Nair
Natalie Portman
Brett Ratner
Randall Balsmeyer(filmin haberini ilk alığımızda listede Scarlett Johansson da vardı)


Oyuncu Kısmısı:

Natalie Portman
Blake Lively
Bradley Cooper
Orlando Bloom
Christina Ricci
Robin Wright Penn
Hayden Christensen
Rachel Bilson
Ethan Hawke
James Caan
Andy Garcia
Olivia Thirlby
Uğur Yücel

İşte böyle... Bir de perşembe günü sevgili Can Koçak(büyük olan) ile "hiç mi yaz dizisi yok be" tartışması yapmıştık, ben de "bir tane vardı yaa" demiş, ne olduğunu hatırlayamamıştım... Oysa ki ayıpmış bence yaptığım... Zira Can, Weeds! Ve geliyor 5. sezon... Mutluyuz... Beklemedeyiz...

Bu arada Facebook'daki o "Bouncing Balls" isimli oyuna burdan saygılarımı sunuyorum... Geçen sene bu zamanlar da çok benzer olan "Bubble Town"a sarmıştım... O da bağımlılık yapıyordu, bu da yaptı... Ayıp bence... Bitti bu yazı da burda... Saygılar...


----------------
Now playing: Santogold - Find A Way
via FoxyTunes

Hiç yorum yok: